One of my hobbies is to photographing ! Check out some of my pictures that I had taken by myself

One of my hobbies is to photographing ! Check out some of my pictures that I had taken by myself
I love photographing . This is one of my pictures that I had taken during my visit to Tasik Kenyir with my family last year .. A view from our room , very nice and awesome , isn't it ?

Tuesday 1 September 2015

Assalamualaikum w.b.t. ~

Holla ! I'm new here :-) Baru nak berjinak-jinak dengan blogger ~  Sebenarnya selama 18 tahun hidup kat dunia ni , dah lama dah terdetik di hati nak buat blog tapi tu lah kan , malas haha .. Million thanks to Puan Rozniza kalau tak kerana disuruh buat blog ni (for subject Computer & Application System) , memang tak wujud la blog ni ehehe .. Btw you can just simply call me Nazurah :) Sis asal dari Kemaman , Terengganu .. Sape orang Tranungg angkatt tangann kite geng bohh ahaha ... Sis sekarang merupakan student UMT .. Dah la asal Terengganu belajar pom kat Terengganu jugak .. Memang anak jati Ganu sungguh ni >< Okay tu jelah kot . Okay la kan untuk first entry .. Salam perkenalan buat semua ^^

7 comments: